Samostalnim preduzetnicima nudimo potpunu i sveobuhvatnu podršku u poslovanju koja pored standardnog seta knjigovodstvenih usluga uključuje i finansijsko i poresko savetovanje. Pored toga nudimo mogućnost za dodatne administrativne usluge.
Standardan set knjigovodstvenih usluga i savetovanje
- Finansijsko knjigovodstvo - vođenje glavne knjige i pomoćnih analitičkih evidencija (analitika kupaca, dobavljača i sl.) uz dnevno ažurno knjiženje ulaznih i izlaznih faktura, izvoda i detaljnu analitiku operativnih troškova prema vrstama
- Robno knjigovodstvo - podrazumeva izrade ulaznih kalkulacija i evidentiranje promena u robnom knjigovodstvu
- Analitička evidencija osnovnih sredstava i obračun amortizacije
- Vođenje propisane PDV evidencije i obračun poreza na dodatu vrednost
- Obračun poreza na dohodak po odbitku za plaćanja fizičkim licima kao i poreza na dobit po odbitku za plaćanja prema nerezidentima ukoliko je primenjivo
- Obračun poreza na imovinu i lokalnih taksi po potrebi
- Izrada završnog računa i podnošenje finansijskih izveštaja
- Obračun godišnjeg poreza na dohodak
- Podnošenje svih vrsta poreskih prijava, usaglašavanja stanja sa poreskom upravom, učestvovanje u eventualnim kontrolama Poreske uprave
- Obračun zarada zaposlenih, podnošenje poreskih prijava za zarade
- Savetovanje iz oblasti primene poreskih propisa i propisa iz oblasti finansija
Dodatne administrativne usluge i usluge podrške poslovanju.
- Fakturisanje, evidencija primljenih i datih računa i kreiranje naloga za plaćanja
- Prijave i odjave zaposlenih (kod fondova za socijalno osiguranje)
- Priprema računovodstvene dokumentacije za banke (po potrebi)
- Čuvanje poslovne dokumentacije po isteku godine u skladu sa zakonskim rokovima i priprema za izlučivanje
Cene knjigovodstvenih usluga
Pročitajte